Me On Mic!

    Share
    avatar
    Konflict
    Global Moderator

    Male Number of posts : 161
    Age : 26
    Home Town : Howdon
    Registration date : 2007-12-30

    Me On Mic!

    Post by Konflict on Thu Nov 20, 2008 7:21 am

    Reet Thought Ad Let Yahs Have A Listen

    mediafire.com download.php?oi1yzqn1yg1

    Feedback Wanted Please Cheers
    avatar
    Excessive Networks
    Admin

    Male Number of posts : 615
    Age : 28
    Home Town : United Kingdom
    Registration date : 2007-12-21

    Re: Me On Mic!

    Post by Excessive Networks on Fri Nov 21, 2008 3:54 am

    Ha Ha Mad You M8 You Mc Like I Thought You Dj'd


    _________________
    ..:: Excessive Networks - Working Around You ::..
    avatar
    Konflict
    Global Moderator

    Male Number of posts : 161
    Age : 26
    Home Town : Howdon
    Registration date : 2007-12-30

    Re: Me On Mic!

    Post by Konflict on Sat Nov 22, 2008 1:57 pm

    aye mc'd for a bit now lyk nowt special but yah nah
    avatar
    Excessive Networks
    Admin

    Male Number of posts : 615
    Age : 28
    Home Town : United Kingdom
    Registration date : 2007-12-21

    Re: Me On Mic!

    Post by Excessive Networks on Sat Nov 22, 2008 2:02 pm

    haha aye aye you say you were gonna give up then now you suddenly on the mic? someones going to the darkside lol


    _________________
    ..:: Excessive Networks - Working Around You ::..
    avatar
    Konflict
    Global Moderator

    Male Number of posts : 161
    Age : 26
    Home Town : Howdon
    Registration date : 2007-12-30

    Re: Me On Mic!

    Post by Konflict on Sat Nov 22, 2008 2:03 pm

    haha yah crazy mother effer a anlee garn on mic tho wen lyk am not on dexs lol got nee lyrics as yah can see if yah garn on me lyrics lol

    Sponsored content

    Re: Me On Mic!

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun Nov 18, 2018 12:28 pm